دست اوردمعاون وزیر بهداشت واما واگر ها…

وقتی وزیر کشور طرحها و مجوزات توسعه دانشگاهی در سطح کشور را مرور نکردند مجوز ایجاد دانشکده پزشکی که توسط نماینده دوره پیش صادر شده، مجوز دوباره صادر میکند. به گزارش پایگاه خبری زاگرس خبر به قلم پرویز دیود خسروی : دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بمنظور بررسی و براورد چگونگی ایجاد دانشکده
وقتی وزیر کشور طرحها و مجوزات توسعه دانشگاهی در سطح کشور را مرور نکردند مجوز ایجاد دانشکده پزشکی که توسط نماینده دوره پیش صادر شده، مجوز دوباره صادر میکند.
به گزارش پایگاه خبری زاگرس خبر به قلم پرویز دیود خسروی :
دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بمنظور بررسی و براورد چگونگی ایجاد دانشکده علوم پزشکی در شهرستان مسجدسلیمان حضور پیداکردند ولی پیداست چون سنوات قبل دستور دارند این مهم را و مردم را به مشمول زمان مشغول و وعده دهند جای تاسف است که شخص وزیر با مجموعه خود و یامدعو خود بدون مشورت چرا معاون درمان را برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اعزام کرد.؟
چرا معاون اموزشی وزارتخانه برای این منظوربه شهرستان ماموریت ندادند.؟
چرا وزیر محترم طرحها و مجوزات توسعه دانشگاهی در سطح کشور را مرور نکردند.؟
برای احداث و ایجاد و راه اندازی یک مجموعه هر ساله و برای خوش خدمتی و غش کردن در بغل نماینده هردوره که مجوز جدیدی صادر نمیشود ایا در هیات همراه جناب دکتر کریمی که بی محابا و قطعا سرزده برای بررسی دانشکده به این شهرستان امده بودند کسی نبود که گوشزد کند مجوز ایجاد دانشکده پزشکی توسط نماینده دوره پیش صادر شده و نماینده ویژه وزیر نیز بمنظور بررسی زیر ساختها متعاقبا منطقه راارزیابی و نظر مثبت و مساعد دادند که صورتجلسات ان موجود است استاندار وقت ۷بار از ۷۴ بازدیدی که از حوزه۴گانه انتخابیه این شهرستان داشتند اماکن و امکانات مورد نیاز دانشکده پیشنهادی را مورد ارزیابی و تایید و قول همکاری دادند چرا در پاسخ دکتر کریمی تاکیدبر پرشدن شاخص ها را منوط برایجاد دانشکده دراین شهرستان اعلام فرمودند کسی مصوبات و صورتجلسه های ماضی را گوشزد نکرد چرا روند اجرایی شدن پروژه ای به این مهمی را که در گشایش ورفع بیکاری رونق و چرخه اقتصادی و ارتقا سطح دانش و سلامت مردم تاثیر بسزایی خواهد گذاشت را به عقب موکول کرده و سوابق پروژه و مجوزات و مصوبات به شخص معاون وزیر اطلاع داده نشد اگر عزم برنیت پاک و اخلاص و پرهیز از تبلیغات و ایجاد دانشکده پزشکی در شهرستان باشد چون اوایل دانشگاه ازاد که در مدرسه ای راهنمایی اموزش و پرورش راه اندازی شد در این مورد میتوان از ساختمان قدیمی بیمارستان ۲۲ بهمن و بعنوان اماکن جایگزین تا فرصت کافی از کلاسهای واحدهای دانشگاهی پیام نور و دانشگاه ازاد استفاده گردد، قرار نیست دانشکده علوم پزشکی با حداکثر دانشجو وهمه رشته های درمانی وبا پرسنل اموزشی رسمی و تجهیزات مدرن پزشکی در ساختمانی مدرن و تحت استاندارد ایجادگردد ولی هدف در چند فاز و باوجود زیرساختهای موجود اموزشی وامکانات شهری وبابهره گیری از مدرسین پاره وقت و نیمه وقت و ساعتی در ایجاد دانشکده تسریع بعمل اورد. علی هاذا در سفر معاونت محترم وزیر کوتاهی شد و اما و اگرپرکردن شاخص ها را چاشنی و بهانه بتعویق انداختن ایجاد دانشکده قلمداد کردند، منتها کسی نپرسید شاخص های درمانی و یا شاخصهای اموزشی در بخش درمان جان برکفان ، خدمه درمان باهمه کاستی ها و نبود امکانات ازهیچ کوششی در جهت سلامت مردم فرو گذار نبودندکه در بحران کرونا جان دادند و اثبات کردند تجهیزات و کاستی های پرسنلی و تجهیزاتی سالهاست خادمان بخش بهداشت ودرمان را می ازارد و کمتر به اینمسایل توجه میشود خوشبختانه برخلاف مدیریت سابق شبکه بهداشت ودرمان جای تقدیر از دکتر یاسر جلیلی مدیریت محترم شبکه بهداشت ودرمان بخاطر تلاش بی وقفه و شبانه روزی خصوصا درابتدای مسولیت در راه اندازی دستگاه کمک تشخیصی MRI که از اقدامات مفید فایده ایشان در بدو ورود به شهرستان بود در مقوله ایجاد دانشکده پزشکی بایستی خاطر نشان کرد :برای راه اندازی از بیمارستان ۲۲ بهمن بعنوان کار ورزی و پراتیک و از اماکن واحدهای موجود در حوزه شبکه و دانشگاه های شهرستان ومدرسین بومی و دانشگاهی شهرستانهای همجوار میتوان سود برد و باید گفت برای اینکار هیچ شاخص اموزشی تهی و غیر موجودنیست مگر شاخص های درمانی که در تخصص فرستاده وزیر بوده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰